Wednesday 6 June 2012

PENGENALAN TUNETALK TONEEXCEL WOW


Pendapatan Berulang & Berterusan Setiap Bulan Dengan Affiliate Prepaid TuneTalk ToneExcel WOW !


Salam Sejahtera Semua,


Saya telah menjumpai satu Perniagaan yang mempunyai peluang amat cerah untuk maju dimasa akan datang iaitu Affiliate ToneExcel WOW. Ia menggunakan penyedia Prepaid terbaru di Malaysia iaitu Tunetalk.

Tunetalk pasti akan menjadi produk terbaru kumpulan Tune yang akan berkembang pesat dan menjadi pesaing hebat kepada syarikat telekomunikasi lain di negara kita. Bagi saya ia satu perkembangan yang sihat.

Walau bagimana pun, kita hanya dapat melihat syarikat-syarikat gergasi ini mengorak langkah tanpa memberi apa-apa keuntungan secara terus kepada kita. Nak buka kedai handphone atau prepaid, tak ada modal, nak jadi pelabur mereka tak ada modal besar, jadi kita tengok dan lihat sajalah.
Dalam memerhatikan perkembangan syarikat gergasi ini, tiba-tiba saya dikejutkan dengan satu Berita bahawa ToneExcel Sdn.Bhd akan membuat sebuah Referral Program dengan menjadikan TuneTalk sebagai penyedia perkhidmatannya.


Apa lagi, tanpa berfikir panjang, saya terus menyertainya. Ini adalah peluang untuk saya menjadi sebahagian daripada mereka iaitu dengan menjadi Agen Referal.

Tengok Video Dibawah Untuk Penerangan Terperinci Bagaimana Buat Duit Dengan Prepaid Tunetalk ToneExcel!


Website ini dihasilkan untuk memudahkan lagi tugas anda menjadi Agen Referal atau Affiliate Tone Excel WOW secara online dan promosi secara online. Kini anda boleh bekerja hanya dari rumah dan menjana pendapatan yang lumayan dan berterusan dengan Affiliate ToneExcel WOW.


* Anda hanya perlu memperkenalkan SIMKAD berharga RM80 kepada seberapa ramai kawan-kawan anda.Itu sahaja.

* Maka setiap kali mereka TopUp,anda akan mendapat komisen daripadanya.Jika mereka menggunakan SIMKAD itu seumur hidup,maka seumur hiduplah anda akan mendapat Komisen tersebut.

* Mereka bukan beli TopUp dengan anda, mereka boleh TopUp dimana-mana sahaja,seperti di 7Eleven,Stesen Minyak,Kedai-kedai Topup biasa,dan setiap kali mereka TopUp dan setiap kali itu jugalah anda akan mendapat Komisen. Kerja anda hanya memperkenalkan kepada mereka perepaid WOW .

* Komisen anda bukan satu Peringkat sahaja,tetapi TIGA PERINGKAT !!




 Bersama Kita Cipta Kejayaan !           

                                                                                  
Ikhlas daripada,

JOYCE CHIN HENG HSIA
0105388399 / 0105338839
powertoneexcel@gmail.com
P.S Success waits for no one – Hanya mereka yang sanggup mengambilnya sahaja yang akan berjaya.

No comments: